192 - Ett år

Jag önskar att det fanns en knapp. En knapp som tog er rätt in i mina tankar. För just nu vill jag börja gråta, krypa ihop och skrika det högsta jag kan. För idag är det exakt ett år sedan jag satt på akuten i matchkläder. Andra smällen, som jag trodde att jag aldrig skulle klara av. Den första var en för mycket.

Jag tänker inte blogga på ett tag (inte för att jag har varit så aktiv innan men), jag kommer tillbaka i november.

Under tiden ska jag kolla på detta. Något som får mig att storgråta men ändå skratta. Jag mår skit och det kan jag inte ljuga om. Varje dag tänker jag på dagen med stort D. Gameday. Jag ska sova i min matchtröja i natt.


Kommentarer
Postat av: emelie

<3 <3 <3

2010-10-18 @ 21:24:15
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: Sara

Förstår hur du känner & vad du går igenom..... Själv har jag nämligen med nöd & näppe klarat av min 2-års dag & 3 månader för när jag pajade mitt knä & väntar nu på min tredje knäoperation.... Finns nog inget som kan beskriva hur jag känner för det finns hopp där bort i tunneln men ljuset blir allt svagare för varje dag som går..... Denna operation kommer att avgöra om jag kommer kunna fortsätta med handbollen, bowlingen eller min idrott som jag LEVER & BRINNER för.....



En stor KRAM & HÄLSNING till dig för att du är en sådan kämpe & vet inte om jag hade orkat med min tredje OP om jag inte hade hittat din blogg.....



Kramar & ett stort LYCKA TILL



Du finns i mina tankar!!!!

2010-10-18 @ 22:04:19
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/
Postat av: elin vikström

Du är så jävla stark emma, beundrar dig så otroligt mycket ska du veta!!<3

2010-10-19 @ 22:18:25
URL: http://elinvikstrom.blogspot.com
Postat av: Carro

Ja, vi är i Götet! :) vi tänkte kanske fara till Alingsås och se lite handboll. Jag tror herrarna spelade imorgon :) vi får se hur vi gör.. Jag tror RIK spelade på söndag också. Lite handboll förgyller säkert helgen i Göteborg!

2010-10-21 @ 16:13:15
URL: http://caroline-susanne.blogspot.com
Postat av: Sandra

ett år som har gjort dej starkare både psykiskt och fysiskt. ser framemot att se dej spela och le så sjukt mycket.

2010-10-25 @ 09:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin