34 - Final

Känslan att göra mål, att vara än i laget och springa tills man inte känner benen längre är vad jag saknar mest. Efter att ha sett på en handbollsfilm igår tog jag ut min aggression på en annan, vilket inte är bra. Man vill bara att alla ska förstå och jag tror ingen förstår hur mycket jag älskar handboll. Jimmi fick lugna mig och sa att jag måste sätta upp delmål. Det första är att jag ska komma så väl förberedd inför en operation.

Här kommer en film från finalen i Potatiscupen iår, jag har nummer 23 på ryggen! När jag gör första målet i filmen sträcker jag ut armarna och skriker. Jag älskar den känslan. Jag kommer ihåg målet jag gjorde vid tiden 3:01 i filmen och jag älskar sådana mål. Att komma i full fart och flyga igenom försvaret. Jag ryser och gråter och fan vad jag längtar, nu har jag något att kämpa till! Jag vill tacka min storasyster Sandra som har filmat och redigerat.


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

När man ser filmen ser man ju att handboll är det du är bäst på, det vet du att vi tycker! =)jag vet hur mycket du kämpar med träningar och gym nu hela tiden, nästan varje dag. Du är bäst det vet du!

2009-12-23 @ 10:59:01
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: E M M A

himla snyggt mål! (:



Svar: Hihi, jag önskar jag kunde säga desamma. ;D

trodde att jag skulle dö när det väl var dags för buggen - men det gick bra tillslut ;)

Kram & GOD JUL! :D

2009-12-23 @ 19:11:05
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: antonia

fy fan vilken känsla man får i kroppen när man ser dig dunka in bollarna i mål! skottarmen börjar vibrera av nostalgi. du är grym emma and you know it! ;)

2009-12-23 @ 19:21:43
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Hihi ja, det blev de allt =) Ses imorgon!

2009-12-24 @ 00:44:28
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Emma!

Har läst lite din blogg & jag lider verkligen med dig & din skada. Själv har jag varit tvungen att operera mitt ena knä 2 ggr inom loppet av ett halvår & sedan varit tvungen att operera min ena fot pga skador inom handbollen så har inte spelat handboll sedan våren 2005! Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaka till handbollen igen & att du slipper fler skador.... Lycka till med din operation (vart ska du göra din operation?????) & med handbollen (men med allt annat oxå)..... Själv har jag inte haft sådan tur - kommer troligtivs inte kunna spela mer handboll.....!



Massa Lycka Till-hälsningar för dig!

//Sara

2009-12-24 @ 17:25:41
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin