174 - Utmaningar

Vänta nu...Innan detta inlägget börjar måste jag skriva: F-A-N vad jag är bra. Jag är helt jävla fantastisk. För jag ska springa för 4:e gången denna veckan. Det kommer att bli 2,1 mil ihop! Jag är lite av en idiot ibland. Och de dagarna/veckorna måste jag ta vara på. För då kan jag köra utan stopp. Sen för att komma igång ännu mera och bli peppad så ska jag börja med utmaningar i bloggen.

Utmaning nr 1: Träna 7 dagar i streck.

Måndag: 12:00 Gym, 18:00 Knärehab (Sjukgymnast) 20:30 Handbollsträning
Tisdag: 12:00 Videospinning, 12:30 Core, 18:30 Fyspass med laget, 19:30 Styrketräning
Onsdag: 12:00 Spinning, 12:45 Knärehab
Torsdag: Knärehab
Fredag: 09:00 Spinning, 09:30 Lagets gympass
Lördag: 17:00 5km löp
Söndag: 11:00 5km löp, 12:00 Lagets gympass

Jag älskar att ni tycker att jag är en idiot. Ni ska bara se hur mallig jag är just nu, haha. Men det kommer jag inte att vara i mitten av veckan. DENNA GÅNGEN KLARAR MITT KNÄ DETTA. Spinning 3 dagar i rad? Detta bli ingen lätt match. Jag sitter redan här och tänker på nästan utmaning. Dumt av mig, eftersom jag inte klarat av den första ännu! Kom igen, jag vet att ni vill också.. så kör BARA!

Föreberedelser: MAT. SÖMN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin