196 - JAG KÖR!

Jag är besatt. Besatt av låten "Just the way you are". Jag önskar att den var längre för den tar slut så snabbt. Och videon gör den ännu finare. Enkelheten.



Igår körde jag spinning i 60 minuter. Det var ganska lätt till en början och jag kände att jag var taggad till hundra. Sista 15 minuterna var det backe som gällde och en skitgo låt började spelas. Då skriker instruktören: "KÖÖÖR!! NU ÄR DET NÅGON SOM JAGAR ER I BACKEN". Och jag tog i som in i helvete. Vet ni vad det första jag tänkte på var? Att Annika Wiel Fredén jagade mig på kontring. Jag vet att hon löper som en idiot och hon skulle inte få fånga mig. Och i min dröm så klarade jag mig undan, gjorde mål och kunde springa hem med ett vrål. Tack Annika, din inställning till träning får mig alltid att komma i mål. Och om vi tittar på idag, så är jag inte alls sugen. Jag har gått här hemma och tänkt: "Ska jag? Ska jag skita i det"?. Men nu har jag bestämt mig. JAG SKA KÖRA!

För idag har laget match mot Torslanda och då ska jag inte ligga på latsidan. Jag ska köra som en idiot. HÅRT, HÅRDARE, HÅRDAST. Och vet ni vad? Imorgon ska jag återförenas med Sara Bergh, tjejen som får mig att må bra. För hon fattar allt! Vi ska springa i Nordstan i Göteborg och shoppa. Kanske hoppa lite också, för vi kan ju det nu!

Nu är nya låtar inlagda på Ipoden också. Inget kan gå fel idag!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar det uttrycket! Varje gång du inte tränar, tränar någon annan för att slå dig ^^

2010-10-28 @ 19:38:07
URL: http://wallinphoto.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

Låten är grymt bra! :D

2010-10-30 @ 19:47:50
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: airaM

Du är ju så söt... Ska träffa Annika nu och bara måste hälsa henne detta om hon inte läst det själv än.



Har du fått smyckena i dag? Kram!!

2010-11-03 @ 18:01:05
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin