187 - Killer

VARFÖR SKULLE INTE JAG KLARA DET? Det finns ingen anledning att tänka så. DU, JAG, NÅGON ANNAN OCH ALLA.. kan klara det. Inte en jävel kan stoppa oss. Vem har rätt att göra det? Ingen. Och jag tänkte "Varför just jag?" ändå när jag gick och la mig inatt fast jag inte fick. Men nån måste det ju bli... korsbandsskadad. Och denna gången blev det jag. Jag tänker inte se det bästa av situationen och vara positiv precis som att "nu har jag chansen att träna upp mig". För jag kommer alltid att vara arg, och jag hoppas att jag kommer att kunna ta ut det på min träning. För jag håller på att bli det som Annika Wiel Fredén är, en killer.

Nu börjar pass 1. 5 km.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin