135 - Jag är en människa igen

En veckas studentresa i Turkiet är avklarad. Jag har haft min mobil på mig hela tiden och stegräknaren har då varit uppe i 15 000 steg per dag. Och de 15 000 stegen har mitt opererade knä varit med om. Jag har dansat, hoppat och till och med sprungit. Jag vet att min sjukgymnast sa till mig att jag skulle ta det lungt med alkoholen men jag hörde ingenting om att hoppa upp i folks armar, kuta ner för trappor och dansa på bord. Jag är en människa igen och ibland låtsades jag spela handboll på dansgolvet, haha. Den 16 augusti ska jag på återbesök till min läkare och nu har jag 2 1/2 månad på mig att bli så jävla stark i mitt knä. Jag ska bli bäst, men först ska balen, cykelfesten och studenten passera, haha. Jag älskar att se och höra mig själv vara lycklig.


Kommentarer
Postat av: oerlandsson

haha du är rolig! Låter som en kul resa ;)

2010-06-01 @ 00:10:16
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin