146 - Små saker

Igår var jag med på passningar mot mål, uppvärmining av målvakt och kantutspel. Jag kom i ganska hög fart för att spela ut till H6 och mitt knä vek sig inte. Men imorgon är den stora dagen, jag ska få springa. Springa på FUCKING riktigt. Jag hoppas på att jag ska få ett löpschema som jag kan ha under sommaren. Jag ser framemot att springa men jag vet att det kommer att bli ett helvete också. Igår sa min tränare: "Det skulle vara så skönt att få igång dig med träning och match för du är en tillgång för laget". Och sen när till exempel Gedda, Eliasson, Vikström och Kvarnström var så glada för min skull att jag skulle få börja springa. Det finns så mycket som spelar in för att jag ska klara det här. Och de små sakerna gör något otroligt mycket.

Året 2007 var jag med i Sverigecupen och leddes utav lagkaptenen Therese Strand från Tibro HK, men nu i Skara HF. Hon har skapat en blogg HÄR och jag läste igenom lite igår och fann detta:



Jag blir rörd.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!!!!



Vilken rolig grej att hon skrev så & jag håller VERKLIGEN med henne! ett stort LYCKA TILL & hoppas att din löpning går bra....!!!



Lycka till återigen..... =)



Kram SARA

2010-06-23 @ 23:43:50
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/
Postat av: Broström

Hej gumman! =)



Jag har mailat dej nu. =) Kram!

2010-07-01 @ 09:50:44
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin