43 - 21 dagar kvar!!

Snart har 3 månaders väntetid tagit slut. Om 21 dagar ligger jag under kniven och mitt knä ska bli som nytt. En massa papper har rullat in och det är strikta regler som gäller inför operationen t.ex. att jag måste duscha med ett bakteriedödande medel kvällen och morgonen före operationen. Jag har bestämt att jag ska mäta omkretsen runt mitt knä och lår dagen innan jag opereras. Då kan jag se hur många centimeter jag har tappat m.m.

Jag känner mig inte alls nervös. Det ska bara bli skönt att få det gjort så att jag kommer till andra sidan av staketet. Nu ser jag även på pappret att man inte får raka de området som ska opereras. Jaha, då blir det långbyxor under träningarna i en månad så alla slipper spy så fort det ser mina djungel-George-ben.

 


Kommentarer
Postat av: E M M A

Haha, djungel-George-ben, fint sagt ;)

Men skönt att du är så positivt inställd för operationen. :)

2010-01-04 @ 15:46:59
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag var också positiv till min korsbandsoperation. Jag liksom längtade, bara för att få det gjort och börja träningen för att komma tillbaka. Men många förberedelser... och dagen innan är som så steril av alla grejer man tvättat sig med, så ren har man nog aldrig varit :-P

2010-01-05 @ 00:33:32
URL: http://caroline-susanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin