53 - Ni är bäst!

Minns ni mina Djungel-George-ben? Jag hade läst fel på pappret! En vecka innan operationen fick man inte raka sina ben och här har jag gått med mansben i två veckor. 8 dagar kvar till operation och idag ska de tvångsrakas, äntligen ska jag få känna mig lite kvinnlig igen. Precis just nu är damlaget nere och spelar match i Mölndal och jag sitter här spänt och håller tummarna. Varje seger är viktig för division 2 spel nästa säsong! Här nedanför vill jag bara visa er läsare hur mycket jag tycker om er, känslig som jag är får jag en tår i ögat. Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Sandra

skadan kanske har en mening som sagt. vet att det kan verka hemskt. du har faktiskt inspirerat andra att inte ge upp. riktigt stort! du har en vilja som inte alla har och jag blir stolt som fan. efter skadan har du blivit starkare psykiskt. efter operationen kommer du att bli starkare fysiskt. du kommer att klara det! det vet jag. din vilja betyder mycket min syster. jag finns vid dej hela tiden.

2010-01-18 @ 12:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin