50 - Jag stod emot


För ca 2 träningar sen låg jag på hallgolvet kämpandes med pilatesbollen och efter varje övning liknade mitt ansikte ett rött stoppljus. Det var då min tränare vände sig mot mig och frågade om jag kunde stå som 2:a i försvaret. Jag både älskade och hatade frågan eftersom jag skulle göra precis vad som helst för att få ställa mig där. Svaret blev ett nej och jag stod emot. Jag vågade inte riskera något inför operationen. Efter den frågan tror jag aldrig att jag har tagit i så mycket under bålövningarna. Idag blir det mera övningar och jag hoppas att vi värmer upp armarna med stillastående passningar idag. Det där 5 minuterna med passningar är guld värda.

När jag var på lasarettet i förrgår sa de att efter operationen kunde man återgå till en gammal sjukgymnast om man hade en sådan. Jag pratade direkt med Lotte på SportRehab i Göteborg om att läkaren hade sagt så och hon påpekade: Du menar väl inte att jag är gammal? Bra första intryck...nej, haha! Lotte blir perfekt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin