66 - När ska jag få älska igen?

Jag bestämde mig för att jag inte fick gråta mig själv till sömns utan jag reste mig upp ur sängen. Jag tog på mig mina favoritmjukisbyxor, ni vet det som är mest utslitna och färgen har ändrats sen man köpte dom? Min älsklingströja åkte på som jag har fått av mina systrar och jag loggade in på Spotify. Mina favoritlåtar ska spelas och jag ska läsa igenom hela min blogg och jag ska gråta och gråta till det inte finns några tårar kvar. Sen ska jag lägga mig med ett leende på läpparna och veta om att det finns en morgondag.

Jag älskar:
att få ta på mig ett nytvättat matchställ
att våga göra något och klara av det
att ta ut mig till max så att jag känner spysmak i munnen
att slita och fokusera lika mycket på träning som på match
att det klirrar till i krysset eller att man fixar en straff
att vara engagerad och att ta till mig nya ideér
att vara en del av laget och utvecklas tillsammans med dom

När ska jag få älska igen? Jag vill drömma om handboll inatt.


Kommentarer
Postat av: Jonathan

Hej!

Googlade upp din korsbandsskada.. Vet precis vad du går igenom. Pajade mitt knä i en fotbollsmatch 20e Augusti. Det är tungt, speciellt i början men det är bara att kämpa på och tänka positivt! Jag tränade lite lätt med boll för första gången idag efter 5 månaders uppehåll. En underbar känsla!

Lycka till tjejen! Har du något du undrar över är det bara att maila! Ha de

2010-01-29 @ 00:19:33
Postat av: Karin

Jag blir så jäkla rörd av att läsa din blogg Emma. Du är en kämpe utan dess like.

Skönt att höra att operationen gick bra. Saknar dig på planen, din vilja, din kämparglöd och goa inställning!

Fortsätt kämpa på!

Många Kramar

2010-01-29 @ 16:13:08
Postat av: frida

Stackare :'(

2010-01-29 @ 17:23:07
URL: http://fridabergstroms.blogg.se/
Postat av: Sara

Skynda sakta - viktigt att inte kynda snabbt!!!! Jag har gjort de mistagen & därför sitter jag i den båten jag sitter i nu...... Gör inte om samma misstag som jag gjort flera gånger om!!!!!



Du kommer att komma tillbaka till Handbollen - vänta ska du se....



Kram

2010-01-29 @ 17:49:40
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

läste om knäoperationen, hoppas det blir bättre snart nu! ta det lugnt bara så går det nog vägen ska du se!



sv: nämen JA, nästa gång får du säga till! haha!

2010-01-29 @ 19:17:15
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Louise

Tack för kommentaren :), du har också en fin blogg <3.

2010-01-30 @ 10:20:21
URL: http://lohii.blogg.se/
Postat av: Andrea

Åh, jag känner igen känslan, haha. Fast själv spelar jag fotboll.. Men ändå, så underbart. ;) Hoppas du blir bra snart!

2010-02-05 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin