64 - Matilda överasskar

För varje gång jag gör övningarna märker jag att det ger resultat, jag kan böja lite mer och sträcka lite mer. Idag kom min 7-åriga lillasyster Matilda på besök och hon och hennes kompis hade varit i full gång och målat teckningar till mig. Hon hade berättat för sin kompis att jag hade slagit mig på handbollen och då började fantasin flöda. Jag och Jimmi hade blivit avmålade och jag fick en hel burk med godis. Jag visade knäet och hon trodde att allt blod var min riktiga hud och ni skulle sett hennes min, haha! När hon kom närmre såg hon ju att det var ett stort plåster. Jag fick offra mig och kolla på Saltkråkan och Alla barnen i Bullerbyn.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, alltid mysigt med småbarn :D ^^.

2010-01-27 @ 19:35:04
URL: http://lohii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin