59 - Dagen innan

Sista dagen på länge som jag kan gå riktigt. Sista dagen på länge som jag kan springa riktigt. Sista dagen på länge som jag kan pressa mitt knä till max. Idag är det dagen innan operationen.

När man köper godis på lördagar köper man alltid för mycket och får ont i magen. Fast när man vaknar upp på söndagen och vänder sig mot nattduksbordet ser man resterna kvar av godispåsen. Det ligger några godingar kvar och man njuter extra mycket av dom eftersom man vet att snart finns det inget kvar. Precis så kände jag idag, fast med mitt knä. Jag och Elin tränade på gymmet i 2 1/2 timme och jag njöt för att jag vet att snart är det slut.

Efter gymmet tog jag den allra sista "godisbiten". Jag gick ut för en promenad helt själv. Jag drog upp luvan och promenerade ca 400 meter från lägenheten. Med alla tankar farandes i huvudet vände jag mig om och sedan sprang jag allt vad jag kunde hela vägen hem. Utanför lägenheten knöt jag mina händer och tänkte att detta kommer gå så jävla bra. Nu blir det inte godis på ett bra tag och när jag väl får smaka igen kommer jag vara den lyckligaste tjejen i hela världen. Klockan 07:30 imorgon smäller det.


Kommentarer
Postat av: Sandra

fan vad bra du skriver!

2010-01-24 @ 23:14:15
Postat av: Carro

Lycka till nu :) Tänker på dig imorgon och håller alla tummar!!

2010-01-25 @ 00:45:36
URL: http://caroline-susanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin