41 - Dålig sjukgymnast

De senaste två månaderna har jag i princip lagt upp min egen sjukgymnastik. Jag blev tilldelad en sjukgymnast här på lasarettet i stan och jag har varit där ca 2 ggr. Men sen när jag har ringt har jag inte fått svar och ingen har ringt tillbaka. Jag bestämde mig att ta kontakt med SportRehab i Göteborg som bland annat samarbetar med IFK-kliniken. Jag fick en tid den 7 januari och Malin i mitt lag la sin sjukgymnastik där när hon var skadad och tyckte att det var toppen.

Malin berättade att i princip varje gång när man är där får man genomgå lite lättare tester, t.ex. att hoppa på ett ben i en åtta på tid. Det känns skönt att få ha lite kortare mål och inte bara tänka på det långa målet, att komma tillbaka. Jag tror det kommer att gå mycket snabbare då! För er som är lite nyfikna på hur Antonia ser ut kommer lite bilder nedanför som jag redigerade ihop. När hon spelade skjöt hon som en häst och varje gång man kom i närheten av henne fick man en smäll på käften, haha! Det är så handboll ska vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin