92 - Tips på övningar

Här visar jag övningarna som jag fick av min sjukgymnast igår. Det ska göras minst en gång dagligen och jag gör det ikväll på inomhusträningen med laget. Idag har jag dinglat med benen (som man brukar göra när man sitter på en brygga) på en kontorsstol. Jag höjde upp stolen till högsta läget + 2 kuddar, detta är bra för att minska svullnaden och är bra som rörlighetsträning. Perfekt att göra när man sitter framför datorn. Jag märker direkt att svullnaden lägger sig men så fort jag börjar gå kommer den krypandes igen. Nu blir det gymmet med Elin och min överkropp ska allt få slita.



Kommentarer
Postat av: jp

Verkligen. Jag minns alltid mina drömmar, och vill gärna dela med mig av dem.. men så sjukt svårt att egentligen återberätta, för jag minns men ändå inte typ. Somsagt svårt, men spännande :)



Tycker de är fint av dig att dela med dig av dina övningar för andra skadare! :)

2010-02-23 @ 22:08:21
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/
Postat av: Louise =)

Jätte bra tips till mig som kommer snart opereras :). Har inte fått min himla tid än men jag hoppas att den kommer. Klarar inte av att vänta längre..

2010-02-24 @ 09:02:51
URL: http://lohii.blogg.se/
Postat av: Matilda

verkar som bra övningar, heja dig!



2010-02-24 @ 10:29:20
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Sandra

fint kollage Emma! nu vet jag vad du ordnar med under dina lediga dagar, haha.

2010-02-24 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin