90 - Champions Leauge

Trots snöovädret åkte jag, Jimmi och hans pappa till Trollhättan för att titta på Champions Leauge i lördags. Många snöflingor och en fastkörning med bilen senare satt vi i en halvfull läktare och hade två handbollslag framför oss, Alingsås HK skulle möta HSV Hamburg. Jag tycker att Alingsås var riktigt bra i första halvlek men så fort Hamburg skärper till sig rullar de iväg och vinner med 10 bollar. Extra kul när föredetta korsbandskadade Johan Fagerlund springer fort på kanten och hoppar förgäves för att stoppa inspelen till Igor Vori. I torsdags gjorde han sitt första spelmål i elitserien mot Sävehof sen skadan och det slutade även med ett mål mot Hamburg, riktigt skoj!

Jag jämförde mitt knä med en bild jag tog den 10 februari med hur det ser ut idag (se bild nedanför) och vad det har svullnat! Om ni klickar upp den bilden ser man en enorm skillnad. Just nu liknar det en stor svullen böld precis över knäskålen på vänstersidan. Imorgon är jag ledig från skolan och då ska jag dingla bort svullnaden.

NYHET! Högst upp i menyn till höger ser ni en liten box där det står "Fråga mig!". Där kan du ställa frågor till mig angående korsbandsskador eller vad som helst! Om du inte har någon fråga kan du alltid titta på besvarade frågor.



Kommentarer
Postat av: karolina

gud, det ser ut och vara jätte svullet, hoppas det blir snart bättre så du kan börja spela igen ;)

2010-02-28 @ 21:40:55
URL: http://karollinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin