73 - Övningar

Första veckan efter operationen var jag tvungen att göra mina rehabövningar varannan timme. Nu ska jag göra dom 3ggr per dag i två veckor. Efter det skickas jag vidare till SportRehab i Göteborg där jag ska sätta igång med lite tyngre övningar. Nedanför spelade jag in en film till er så ni får se vilka små övningar jag gör nu. Mesiga men riktigt bra för att få bort svullnad och hitta lårmuskeln igen. Hahahahaha, jag skrattar varje gång jag trycker bollen mot väggen. Övertrött och flummig när jag spelade in den. Varför jag valde just låten "Infinty" i bakgrunden var för att innan jag skadade mig älskade jag att värma upp till den. Lite slowmotion och snabbspolning!


Kommentarer
Postat av: Sara

Den låten är ju alla tiders perfekt att v'rma upp till ju..... =)

2010-03-21 @ 14:38:45
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin