2 - Elin

Du är som min egna lilla motor. Du får mig att starta, genomföra och avsluta. Vi peppar varandra och om en har en dålig dag gör den där klappen på axeln något otroligt mycket. Vi skriker, vi kämpar och vi gör allt för att klara det lilla extra. Vi sätter upp mål om hur vi ska må bättre och vi planerar vår tid tillsammans. Vi ses varje vecka och jag blir alltid lika glad av att träffa dig. Utan dig skulle jag inte vara positiv och ha styrka nog att klara vardagen. Denna hösten har jag lärt känna dig på riktigt och jag känner att jag kan öppna mig för dig. Jag kan gråta, skratta och vara förbannad i din närvaro, vilket jag älskar. Du tar mig för den jag är och vill alltid mitt bästa. Du vet lika mycket som mig att vi strävar efter samma mål och det är något som fört oss samman. Vi ska utvecklas, bli bättre och vara vänner för all framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin