35 - Snälla, ge spelarna ett break

Senaste matchen när a-laget spelade mot Skövde dundrade negativa kommentarer in i gästboken. Visst, jag var också sur efter matchen.. men vem är inte det när man förlorar? Onödigt att ta ut sin ilska i AHK:s gästbok iallafall.

När jag stod där på läktaren kunde jag ena sekunden höra en person hylla AHK och andra sekunden förnedra dom med ilskna kommentarer. Jag fattar inte grejen? Om man t.ex. gör ett misstag som att missa mål har man i princip hela handbollspubliken emot sig, fast om man sen gör det avgörande målet i slutsekunden är man helt plötsligt hjälte för kvällen. Alla misstag som gjordes tidigare i matchen är som bortblåsta. Hanboll är egentligen otroligt underhållande men jag har aldrig förstått mig på de usla kommentarerna. Snälla ge A-laget ett break... de rikitga fansen stannar kvar och stöttar i både med- och motgång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin