246 - Cuper

För första gången på länge har jag börjat komma rätt i lägena. Tajmningen börjar stämma någorlunda och tur är att det är ca en månad kvar till seriestart. Nästa steg är mitt skott som ska fixa sig, jag skjuter nog alldeles för snabbt, måste våga hålla i bollen lite. Det är så mycket att lära hela tiden! Förra träningen i försvaret gick jag ut i rätt ögonblick men får inte riktigt träff och då åker bollen in i mål ändå. Men tipset blev att slå på handleden och sticka in några fingrar i sidan, då brukar de flesta tappa skottet. Det blir en test i Kortedala cup som spelas 3-4 september som ska bli grymt kul. 

I helgen spelar a-laget Salming cup i Uddevalla. De ska möta Önnereds HK, Kärra HF, IF Hellton, Skövde HF och Kroppskultur Dam. På lördag står Kärra HF och IF Hellton på spel, och vet ni vad? Jag och Tove ska få vara bänkvärmare under lördagens matcher! Det känns som en dröm, och jag ler varje gång jag tänker på det. Idolerna i alaget just nu är noooog.. Annika Wiel Fredén, Sandra Kvarnström och Elin Karlsson. Jaja, att få vara med på plats känns så jääääävla kul. Det spritter i hela kroppen. 
Ikväll är det träning igen och jag har bara spelat handboll i två veckor, alltså 9 handbollsträningar varav 0st gym! Det har varit så kul det senaste att jag inte tagit mig tid till gymmet. Men imorgon kör jag på det igen med Elin. Alingsås HK:s damlag har två fasta gymtider och då brukar jag vara med Elin på dom, vilket är bra för vi är som gjorda för varandra när det gäller gym.

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS EMMA!!!!! ge järnet ska försöka komma

å hejja på dig. Kramar Anna

2011-08-25 @ 10:18:03
Postat av: Linn

Men åååååh vad härligt Emma!!!!!! Spelar ni inte i skåne nån gång? ;)

2011-08-25 @ 13:02:15
URL: http://linns-alldeles-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin