250 - Så jävla enkelt.

Förra inlägget beskrev faktiskt hur jag känner inför seriepremiären. AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH = Helvetejävlaskit vad fucking kul detta ska bli. Nu börjar allt som man har kämpat för. Stumma ben, spy-känsla och tröttheten ska nu istället bli kvicka ben, glädje och absolut vilja! Men vilja har jag faktiskt haft hela detta året. Förra året efter min operation tränade jag mycket, men jag ville även uppleva min student ordentligt så jag tog ett uppehåll när vi åkte på studentresa, under balen och sen själva studentdagen. Efter det har jag bara kört järnet. Man kan säga så att denna sommaren har jag aldrig tränat så jäkla mycket. Jag har haft problem med mina ljumskar, men det har försvunnit illa kvickt. Jag kände där ett tag att nu försvann min gnista igeeen. ORKA MER SKADOR LIKSOM.

Men jag är så hel man kan bli. Både utanpå och inuti just nu. OCH det kommer att hålla i sig tills på fredag när vi har seriepremiär hemma i järnbrott och efteråt också givetvis. Äntligen ska jag få uppleva en hel säsong, från början till slut. Man kan säga att jag har missat två hela säsonger. FUCK korsbandskadan. Nu är det laget som gäller, BK Heid, tack för denna fantastiska klubben.

9 timmar pendling i veckan får mig bara att skratta. Det är så jävla enkelt. Och det är inte jobbigt som en del påstod. För jag visste vad jag ville och jag har hamnat precis rätt. 

(orkar inte läsa igenom inlägget efter stavfel och alla svordomar, för det är precis så här jag känner i mitt hjärta just nu. DAMP).

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Haha, härligt känslofyllt inlägg!

Längtar till min egen comeback nu som fan! Jobbigt när serierna snart drar igång och man fortfarande inte är redo att äntra hallen. Men snart så!!!



Lycka till på fredag!:D

2011-09-13 @ 12:18:55
URL: http://rasmustynander.blogg.se/
Postat av: kvarnis

NU KÖÖÖÖR VI

2011-09-14 @ 00:38:22
Postat av: Linn

HÄÄÄÄRLIIIIGT EMMA!!! Det är så det ska kännas, det är det som är äkta PASSION!!! :D Kör hört på fredag och ROCK ON!!!

2011-09-14 @ 23:03:22
URL: http://linns-alldeles-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin