237 - Förstörd, positivt!

Jag har aldrig känt en sådan här känsla som jag känner ikväll. Jag är helt tom både psykiskt och fysiskt. Jag har inte sovit bra på flera dagar, uppe sent på kvällarna och iväg att jobba tidigt. Dumma mig. Trots detta får jag och Elin våra dampryck. Vi körde överkropp på gymmet och var flumma som vanligt, men alltid dö-seriösa innerst inne. Sen kom helvetespasset, passet som jag aldrig trodde jag skulle klara av. Det kallas fartlek och är i princip som intervaller, bara att man inte stannar helt och vilar. Först löpning i 2minuter, 80% av max och sen jogga 1 min som vila. Detta jag skrev var en gång. Vi gjorde det 15 gånger. Ibland undrar jag om vi är störda på riktigt. En del tycker att vi är överdrivna.

Och sen 5km som nedjoggning. Jag är helt förstörd. Imorgon jobbar jag till 21, så nu får jag ett dygns vila från träningen. Vi får se om vi kan gå imorgon.. vi hoppas eftersom vi hade tänkt att köra milen. På söndag kör vi vilodag och sen är det tre dagars träning som gäller innan Åhus Beachhandboll. Hoppas, hoppas, hoppas att det blir fint väder! Jag ska ta en lagbild där, så ni får se vårt grymma lag. Nu ska jag slänga i mig en kolhydrat/protein drink. Seeeeen, soffläge och en rejäl sovmorgon. Eller kör man lite gym imorgon? Visst gör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin