218 - Matcher

Vet ni vad jag har tänkt på varje dag den senaste tiden? Jag har tänkt på match. Jag håller på att dö, jag är så nervös. Det drar i hela min mage och igår började jag till och med att gråta. För snart är det dags.

Precis just nu spelar Heid:s juniorer och b-laget. Och här hemma i Alingsås spelar gamla klubben. Jag föreställer mig hur Heid värmer upp på planen. Jag ska också springa där.

Men jag sitter här... som en jag vet inte vad. En förstörd jävel. Jag laddar om nu, helt själv. För nu blir det functional moves i 60 minuter, sen rehab i 60 minuter och de sista 60 minuterna avslutar jag med spinning i uppförsbacke.

3 timmar med mig själv. Inget lag, ingen publik och definitivt inget löp på planen. Men mål kommer det att bli! Inte i mål dock, men jag uppnår mina mål varje dag.... ATT KLARA DETTA. Jag spelar match mot mig själv idag. Och det har både blivit förlust och oavgjort. Men idag vet jag att det blir vinst.


Kommentarer
Postat av: carolina

Tack emma :) det behövdes verkligen, mitt hår va så slitet. Vi har det jättebra. Jag hoppas allt är bra med dig också :) saknar dig, vi ses till sommaren :) pusspussss

2011-01-20 @ 12:10:52
URL: http://tomcarrotravel.blogg.se/
Postat av: lina törnblom

När tror du att du är tillbaka i spel då? :)

2011-01-24 @ 22:15:32
URL: http://tueth.blogg.se/
Postat av: lina törnblom

du hade fått bakslag va? har för mig jag läst det någonstans...

2011-01-25 @ 19:14:40
URL: http://tueth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin