245 - En snabb fråga från en läsare

Jag har en fråga. Kommer du någonsin att glömma hur det kändes att slita av korsbandet?

En i mitt lag hade skadat korsbandet innan mig så jag visste lite vad det handlade om, men inte hur allvarligt det egentligen var. Men när jag fick knuffen under matchen var min första tanke "SÄG INTE ATT DET VAR KORSBANDET". Det var det enda som dunkade i mitt huvud. Och jag kommer säkert att glömma av hur det kändes, men jag har inte gjort det ännu. Visst, det gjorde så jääävla ont.. men det var inombords som man dog. Det är där smärtan sitter kvar. När man visste att det var över.

Sen vill jag bara tillägga, vilket inte har med frågan att göra alls. Fy bubblan vad jag är glad idag. Det finns så små saker som kan göra hela ens dag perfekt. Mer om det senare.. Idag var vi lediga från träning, imorgon kör vi påt igen. Efteråt ska vi träffas några i laget bakom några glas, superb!

Kommentarer
Postat av: lina

För en rutinerad tjej som mig (6 vikningar) så kommer jag aldrig glömma det. Har precis publicerat ett inlägg om hela min resa, enligt mig läsvärt!

2011-08-19 @ 01:06:55
URL: http://linagabriellaa.blogg.se/
Postat av: Linn

Men vad glad jag blir Emma!! Det är ju din blogg som är inspiration när jag står där på gymmet med drakar och bosu-bollar och benböjoch speglar och pilatesbollar. Det är ju jag som ska tacka!!!!!!

2011-08-19 @ 11:06:31
URL: http://linns-alldeles-egna.blogspot.com
Postat av: Jempa

Jag tror inte att jag kommer att glömma smärtan. Efter 4 gånger med samma smärta så finns den ganska nära!

2011-08-21 @ 00:30:19
URL: http://jempaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin