243 - En lista

- Om två dagar är det 2 år sedan jag skadade mig, tiden går alldeles fort.
- Ibland känns det sjukt onödigt att jag har startat en blogg om ett knä, haha.
- Efter 4 handbollsträningar denna veckan vet jag att det är detta jag vill göra det närmsta året.
- Detta året kommer laget att komma med något riktigt bra. Och jag är delaktig, ingen pilatesboll vid sidan längre.
- Om mitt korsband går av igen, skiter jag i allt. Så som jag känner just nu.
- Men det kommer det ju inte att göra. Idag gjorde jag 6 stycken genombrott på träningen.
- Jag tänker alldeles för mycket.
- För tillfället har jag blivit besatt av Justin Biebers musik. Enkel, smörig, kärleksfull musik. Jag blir glad helt enkelt.
- Nu ska jag pilla bort dagens klister från naglarna. En riktigt go handbollsträning idag.
- Vänta lite..... seriepremiär 16 september, men en match i veckan tills jul. Likadant på våren. Inget liv.
- Fast grejen är att jag har valt att detta ska vara mitt liv. Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

Åååh men härligt Emma!!! Det är ju inte vilket knä som helst heller, det är ju DITT knä, och det som gör att du kan ägna dig åt det som är din PASSION!!! Och det handlar precis om glädje, passion, knän och what makes you feel ALIVE!!! :)

2011-08-14 @ 00:24:45
URL: http://linns-alldeles-egna.blogspot.com
Postat av: lina

Din styrka är nått så sjukt inspiration, helt galet vad man kan påverkas av personer man inte känner. Men definitivt har något gemensamt med, knät! Jag har följt dig genom min egen skadeperiod, som nu äntligen är över! haha :D All creds till dig, tjejen!

2011-08-14 @ 01:01:45
URL: http://linagabriellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en fråga. Kommer du någonsin att glömma hur det kändes att slita av korsbandet?



Berätta gärna. Är i samma sits.

2011-08-16 @ 16:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin