242 - Rädd undermedvetet?

Jag har aldrig känt rädsla för att spela igen. Första, andra och tredje träningen tänkte jag såklart på mitt knä. Jag gick inte in i några onödiga situationer. När jag tränar nu tänker jag inte på knäet, kan bara bli lite stel efter en hård träning. Men jag känner att jag är inte mig själv. Jag slänger mig inte in lika mycket som förrut. Jag trycker mig inte emellan sista biten. Sitter det i huvudet undermedvetet?

Jag är trött på det iallafall. För jag är inte rädd, och det har jag inte intalat mig själv.... utan jag tänker inte ens på mitt knä under ett handbollspass. Jag vill in i skiten igen, där jag hör hemma.

En bra sak iallafall. A-laget fick nya tröjor och nummer från 1-20. Vi i b-laget fick detsamma fast siffror från 21-45. Och 21 är mitt nummer, vilken tur man kan ha.

Kommentarer
Postat av: emelie

tog sjukt lång tid innan jag började göra glidtacklingar igen. jag var inte alls rädd men det hände helt enkelt bara inte. jättekonstigt! men plötsligt hände det och efter det har det inte varit några problem. jag glider runt som tidigare på planen. :)

man har nog ett antal små mentala spärrar som är mer eller mindre omedvetna efter operationen...

2011-08-10 @ 09:09:52
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: Anonym

Jag spelade verkligen skittufft förut. nu efter ett antal operationer hit och dit så gör jag inte samma sak. jag är inte rädd... men det blir inte? exakt samma känsla som du.

2011-08-10 @ 10:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin