211 - En vecka

En kväll med Jimmi och shopping, 95st lussekatter bakade med Elin, en biokväll med Bella, en heldag i skinnsoffan med mamma och sen fantastiska sms från Sara.

Det behövde jag. Och det bästa av allt är att jag har hört att jag är tuff. Starkare än någonsin. Imorgon är jag redo för att köra skiten ur mig själv igen. En promenad till gymmet och jag kommer att vara fast.

Jag lovade mig själv en sak för ett år sedan. Att aldrig ge upp, så länge min kropp orkar. Och jag orkar fortfarande.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är starkare än nånsin, en tuff tjej & din vilja är gjord av stål..... Du kommer att klara dig galant.....



Kom & tänka på dig när jag körde min rehab igår tisdag 30/11 i bassängen & efter att ha gått de två första streckorna ville jag bara ge upp... Men då dök du upp & din stenhårda vilja - då orkade jag fullfölja min bassängträning på 30 idiotlååånga minuter som gjorde mig helt slut i mitt op-knä & benet.....



men du har visat för alla oss som läser din blogg & för andra som råkat ut för samma sak att med vilja & envishet kommer man långt....



Kram

2010-12-01 @ 00:36:43
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/
Postat av: Camilla Sundén

Spela för mig nu Emma!

Så kommer jag tillbaka nästa säsong och kämpar med dig!!!

2010-12-03 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin