210 - Jag

Jag har väntat i 5 dagar, och vet fortfarande inte vad jag ska skriva. För om jag ska vara ärlig vill jag inte skriva. Jag ville provträna med ett annat lag. Två dagar innan den träningen får jag reda på att jag måste sluta i AHK för att jag inte har varit uppriktig. "Jag har gått klubben bakom ryggen, jag har ingen känsla för klubben, visar ingen lojalitet mot laget och jag har begått ett stort misstag". Jag har erkänt misstaget, för jag visste inte bättre själv.

Men för tillfället är jag klubblös och en rehabiliterande spelare. Jag känner mig tom, för just nu får jag inte spela säsongen ut i AHK. Det var det jag ville mest, av hela mitt hjärta. Nu står jag i en oändlig uppförsbacke med många olika åsikter och versioner.


Kommentarer
Postat av: Nene

nej, fy vad hemskt!! D: Du skriver att du erkänt misstaget, kan de inte ta dig tillbaka då? :(

2010-11-28 @ 15:16:42
URL: http://ireene.blogg.se/
Postat av: emelie

men emma... vad tråkigt att läsa. hur mår du efter det här egentligen?

jag vet inte alls vad som har hänt men jag kan inte tänka mig att du har varit illojal mot ahk medvetet så jag hoppas verkligen allt löser sig! <3

2010-11-28 @ 16:39:04
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: Anonym

men är dom dumma i huvudet. får väl ta vara på sina (få) duktiga spelare dom har.

2010-11-29 @ 10:50:23
Postat av: airaM

Usch, jag blir så ledsen av hela grejen. Du? Illojal? Alltså, verklighetsuppfattningen ringde.... Oh well, deras förlust. Du kommer hitta bättre, Emma. För du är grym. <3

2010-11-29 @ 21:11:11
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: netta

Emma byt lag !!!Det är inte så farlig .AHK kommer be dig på knä att du ska komma tillbaka .Men snälla sluta inte blogga.Vi älskar Dig !och med din vilja kommer du att blir handbollprofs.

2010-11-29 @ 21:31:36
Postat av: Anna

Emma om det händer något tråkigt så kan det ofta leda till något bättre bara kämpa på så löser det sig =)

2010-11-30 @ 10:10:51
Postat av: Sara

Men Emma... Jag blir så ledsen när jag läser att AHK inte vill ha kvar dig.... Jag lider verkligen med dig..... Så jag hoppas att du Inte luttar pga att ahk inte vill ha kvar dig..... du kommer att hitta en annan & bättre klubb som inser vilken bra spelare du är & ahk kommer att inse va de gått miste om......



DU är stark & har en vilja av stål.....



Kram

2010-12-01 @ 00:27:51
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin