212 - Korta inlägg

Det har blivit korta inlägg det senaste. Jag känner ingen riktig motivation efter allt som har hänt. Men iallafall, gjorde ett nytt test igår!

Framsida: 111%
Baksida: 75%

Jag var alltså 11% starkare i framsida lår på mitt opererade knä! Hur sjukt är inte det? Jag har ökat med 21% på två månader! Men skönt att jag är grymt stark där i alla fall. Baksidan gick ju inte alls bra, en ökning med endast 6% från förra gången.

Och, det är en siffra som jag blir chockad över... negativt. Jag ökade med 21% framsida, medan jag har kört mycket mer baksida? Konstigt, och mycket märkligt. Så jag är inte matchklar. För min baksida protesterar och det känns som att inte nerverna hittar varandra. Jag sa till sjukgymnasten att jag var riktigt besviken.. Men då sa han att vissa kan inte ens springa 2 år efter en korsbandsoperation, och vissa får inte ens tillbaka muskelstyrkan. Så jag skulle vara glad att jag hade ökat lite. Men det går inte! För jag är så jäkla sugen.

OCH NÄR FAN ÄR DET MIN TUR ATT SPELA HANDBOL? Ikväll.. men inte match på ett tag.


Kommentarer
Postat av: Camilla Sundén

Vet att det är svårt för dig just nu! Men du är i alla fall påväg tillbaka. Förut kunde du inte ens vara med typ fullt på träningarna, va glad att du får vara det och kan vara det nu. JAG om någon vet att det inte är lätt. Jag ska försöka förbereda mig inför en andra operation, men det går inte att gå runt och vara negativ för att allt inte går den vägen som man vill.



Utnyttja att du får lite mer tid på dig att bli starkare. Då kanske du slipper att skada dig en andra gång!

2010-12-03 @ 16:35:43
Postat av: Carro

Jag hoppas att allt löser sig Emma. May the force be with you!

2010-12-04 @ 01:20:29
URL: http://caroline-susanne.blogspot.com
Postat av: carolina

Tack emma :) va roligt att du vill följa våran blogg :) jag läser din blogg också och du är amazing, du ska vara stolt över dig själv :) puspuss

2010-12-04 @ 12:29:12
Postat av: airaM

Jag drömde att jag såg dej spela match i natt, så det är nog dags snart... =) Pöss.

2010-12-04 @ 16:52:04
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin