233 - Bollplank

Bloggen blir ett bollplank i en månad. Men det har det egentligen alltid varit för mig, men nu har man inte laget eller någon tränare som pushar en. Jag ska försöka skriva lite varje dag om hur jag tränar m.m. Och ni får bolla lika mycket på er själva om ni vill. 

Nu har 20 minuter gått åt rehabträning för ljumskarna med hjälp av boll och gummiband. Nu väntar spåret, 1km uppvärmning, 8st backintervaller bakåt, 8st backintervaller framåt och sen 3x2,5km intervall. Klappar mig själv hårt i ryggen. Update lite senare i detta inlägget.

Update: Kom på att jag jobbar imorgon när gymmet är öppet så jag fick köra benpasset idag med. Och jag blir glad över att inte kunna gå imorgon. För då har jag en vilodag. Jag körde hundra procent i backen och sen på 2,5km joggade jag i något högre tempo än vanligt. Jag kände mig helt borta, bara musik i öronen och jag tänkte inte på något annat än löpningen. Det var en fantastisk känsla. Långlöp på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin