136 - Det gäller bara att tro på sig själv

Jag har aldrig varit den personen som har trott på mig själv. Jag har vetat om att jag klarar av saker men aldrig riktigt allt. Det är så mycket i mitt liv som har spelat in till att jag är den jag är idag. Om lite mindre än en vecka tar jag studenten och då klassas man som vuxen. Många säger att man ska ha tagit körkort, ha ett jobb och en egen lägenhet. Men jag har inget utav det. Just nu har jag bara mig själv och det är då det är dags att tro. Tro att jag kommer att klara allt. Jag tror på mitt knä.. jag tror på min framtid och alla människor som har hjälpt mig förtjänar mer än en klapp på axeln. Imorgon är det bal och då ska mitt knä få galoppera fram i 10cm höga klackar. Mitt sjävlförtroende har blivit bättre och Jimmi har lärt mig att man ska säga vad man tycker och att det är värt att kämpa. Jag är ingen egoist eller diva för att jag säger att jag är bra.. för det är sant. OCH NI ÄR OCKSÅ BRA. Handbollsplanen nästa mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin