100 - Division två nästa säsong?

Som sämst kan vi bli 3:a i serien. Bjurslätt vann nämligen över Kungälvs HK 2 i torsdags så nu har vi dragit ifrån med 4 poäng och är ostörda. Banér ligger strax framför oss med en mer match spelad och som man ser kommer Heidlös ta hem seriesegern om inget galet händer. Förhoppningsvis går 3 lag upp i divison 2 och i värsta fall går bara ett lag upp. Jag hoppas att det blir tvåan för oss nästa säsong och då kommer förmodligen jag entra planen också. Jag sa till en av tränarna idag: Jag kommer ju ha glidit på en räkmacka denna säsongen efter att tjejerna har kämpat sig upp i tvåan. Då får jag snabbt tillbaka ett svar: Emma, du har ju legat i nästintill varje dag med träningen efter att du skadade dig så du har har verkligen inte glidit. 

Jag hoppas bara att all träning kommer att gett med sig och jag hoppas att jag är spelklar när säsongen börjar! Förresten vann tjejerna mot Kortedala idag med 11 bollar! Härlig att se!
 


Kommentarer
Postat av: elin vikström

Du kämpar å sliter varje dag emma :) Helt klart min idol!

2010-03-15 @ 13:52:07
URL: http://elinvikstrom.blogspot.com
Postat av: emelie

ja jag ska verkligen ta vara på det! skynda långsamt!

2010-03-15 @ 17:16:37
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: I s a b e l l a

Tack för din fråga/frågor i min frågestund. Svaren kommer att komma upp inom någon dag då jag sammanställt allting! :) Håll utkik.



Kram /Isabella

2010-03-16 @ 18:35:47
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin