150 - Med gråten i halsen

Jag bara gråter idag. Ibland känns det som mitt huvud ska sprängas på grund av panik. Panik av att inte kunna göra ett genombrott. Jag skulle inte kollat på filmklippet nyss när jag spelade. Men jag vill ändå, eftersom jag känner den underbara känslan av att se mig göra ett genombrott eller skjuta i krysset. Det är ju bara en liten bit kvar... och jag vill inte ge upp. Just nu är väntan på att ta steget in på handbollsplanen olidlig. Jag hoppas att det känns bättre imorgon, då jag ska springa igen. Denna gången 2,8 km.

Jag ska jobba med mig själv. För nu är jag så nära.. och inget ska gå förhastat fast jag så gärna vill. En dag i taget, en dag i taget. Min tankegång detta året. Nu är det min vilja som får börja dra halva lasset.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fortsätt att kämpa & SKYNDA SAKTA......!!!!! Jag håller mina tummar för dig & hoppas att klivet in på planen går som en dans för dig =)



Många LYCKO-KRAMAR TILL DIG EMMA =)

2010-07-05 @ 18:59:59
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/
Postat av: Antonia

Man får gråta Emma <3 Du är på god väg att ta dig igenom det här, men ta det lugnt och "kör försiktigt". Det är så lätt att bli överexalterad när man känner att man klarat ett av delmålen. Du kommer greja det här sååååå bra, för din vilja och mentala styrka är få som har! Jag håller på dig!

2010-07-06 @ 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin