52 - Skillnad på junior- och damserien

Damjuniorserien Elit i Göteborg har mycket högre standard än division 3 serien i Göteborg. Detta kan jag konstatera genom att vi har förlorat 7 av 7 matcher hittills i juniorserien och i damlagsserien förlorat 1 av 12 matcher. Vi möter oftast äldre spelare i damlagsserien och dom kör tjejerna över medans när vi möter jämnåriga tjejer åker vi på stryk. Jag undrar hur det kommer att se ut i division 2 nästa år om vi går upp. Det känns som att det är en ganska stor skillnad på division 3 och 2, lite seriösare och mer planerade träningar. Men vi ska dit!


 


Kommentarer
Postat av: Linnea.

Även om jag inte är speciellt intresserad av handboll så älskar jag denna bloggen och hur du skriver. Du har en sådan enorm vilja och ett tålamod så starkt som jag vet inte vad och allt sådant som jag skulle dö för att få lite av. Jag kommer ihåg när jag red och skadade armbågen rejält. Ingen operation eller så, men jag fick ju inte rida på ett tag. Jag var så nere och ville bara upp på hästen. När jag väl kom upp hände det igen. Jag slapp operation denna gången också! Men jag gav upp, jag slutade rida. Jag förstod inte vad jag gjorde för fel..



Detta är kanske tredje gången jag är inne på din blogg och tanken på att börja rida igen blir bara större när jag läser om dig hur du aldrig slutar hoppas, du ger aldrig upp. Hästarna var verkligen allt för mig. Du är visserligen äldre än mig, men din blogg har fått mig att tänka om :) Hoppas du kommer ut på planen igen, och får göra det du tycker allra mest om!



/ Kram Linnea

2010-01-17 @ 16:37:10
URL: http://noparade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin