161 - 5 minuter max

Återbesöket med läkaren tog max 5 minuter. Av med byxorna, upp på britsen, böja, sträcka ut och lyfta. "Det ser riktigt bra ut och lycka till med handbollen". Ja, hopp.. då var det klart! Inget mer att säga om det egentligen. Ikväll ska hela laget samlas och träffa Anna Gullberg (fysterapeut i klubben) som ska visa och lära ut ett knäprogram. För inför denna säsongen ska alla lag ner från miniligan och uppåt göra detta innan varje träning tror jag. Ett riktigt bra iniativ från klubben.

Och nu börjar väl allvaret från och med idag. Träningar, fys och träningsmatcher sätts igång och det är bara att hänga på. På lördag möter vi division 1 laget IF Hallby HK och Kortedala IF. En liten minitunering. Och tidigt i september möter vi KFUM Trollhättan. Och jag ska vara en flitig åskadare på bänken. Nästa vecka träffar jag Lotte, min sjukgymnast igen och då ska jag ta upp om ett möjligt test för mig, hoppas! Jag vill verkligen veta hur jag ligger till. Och senare idag blir det lite blåsor på händerna i hallen igen. Jag älskar när säsongen sätts igång!!



Och så här ser det ut för i år.


Kommentarer
Postat av: emelie

hehe, exakt så där var det när jag var på 3 månadersbesök. hann ju knappt komma in i rummet innan allt var färdigt! men skönt att allt ser bra ut iaf! nu är det verkligen inte lång tid kvar för oss! :)

2010-08-16 @ 12:35:32
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: Linnea

Härligt att du är igång igen! Verkligen underbar känsla kan jag tänka mig!



Jag är nu 3 månader efter operationen och det är riktigt tungt!



Spelar ni i allsvenskan nu då? Jag är junior i Sävehof och spelar i div.1 laget!



Användarnamn: korsband

lösenord: vilja

2010-08-16 @ 13:42:50
Postat av: Svar från Emma

Linnea, du har inte angett en blogg?

2010-08-16 @ 23:49:25
URL: http://eimj.blogg.se/vilja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin