115 - Tåget mot Göteborg

 


2 veckor sen sist och jag hade inga förhoppningar. Jag klev in på SportRehab och Lotte mötte mig och frågade direkt hur det hade gått? Varken bättre eller sämre svarade jag. När jag väl visade upp knäet var Lotte och Roland positiva. De kollade på fotot för 2 veckor sen och såg en skillnad på den övre delen av knäet. Svullnaden hade lagt sig en aningen!

Jag påpekade att jag känt en låsande känsla i knäet under de senaste 3-4 dagarna. När jag suttit still ett tag och sen ska räta ut benet har knäet låst sig lite lätt och det har känts obehagligt. Roland sa att detta var helt normalt, eftersom jag inte har stabila muskler runt knäet ännu + att massa grejer i knäet så som ledkapslarna kunde ligga och trycka på. TUR! Jag som var så rädd för att jag skulle ha ett glapp i knäet.

Jag fortsätter med bebisövningarna ännu en vecka fast denna gången längre repetioner. Efter en kort stund hos sjukgymnasten sprang jag nästan till tåget med kryckan för att hinna med snabbtåget. Jag kom hem tidigare än väntat och jag hann till gymträningen med laget. Elin och jag skrek på varandra idag och vi höjde vikten på allt. JAG ÄLSKAR SÅDANA TAGG-DAGAR.

Förresten, lite grym jag kände mig idag när Roland påpekade att jag gick skitsnyggt! ! !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin