111 - Säsongen är snart över

Direkt efter a-lagsmatchen klickade jag in mig på everysport för att titta resultatet från damlagsmatchen. Till min stora förvåning hade vi vunnit med 15-39 över Kungälv 2 som ligger 4:a i tabellen!! OCH nu blev jag riktig taggad när jag såg att Banér som ligger tvåa förlorade sin sista match och på grund av det har vi istället chans på andra platsen! Det hela avgörs på onsdag klockan 19:30 i Nolhagahallen när Warta kommer på besök. Sen så är jag riktigt glad för Elin Vikström som har kommit upp i 101 mål den här säsongen och det lär bli fler på onsdag. Du är grym tjejen! Vår tränare Lurken kommenterade efter matchen: 

- "Jag satte mig ner när matchen började och reste mig när den var slut. Vi gjorde mål på allt och det var aldrig något snack".

Kungälv 2 - Alingsås 15 - 39  (5 - 20)


Mål Alingsås:
Isabelle Carlsson 8, Lina Svensson 7 (4), Jonna Blinzinger 6, Caroline Gedda 5, Anna Zedén 5, Daniella Hedlund 4, Elin Vikström 3, Amanda Hellström

Nu vankas det 5 dagar med handboll. Onsdag: AHK-WARTA, Torsdag: DJ-match, Fredag-Söndag: Potatiscupen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

riktigt duktigt av Elin att ha gjort 101! roligt!

2010-04-13 @ 18:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin