5 - Malin o Jessika

Jag har aldrig satt in mig själv i andra som haft knäskador eller liknande. Jag brydde mig aldrig om Malin Brandin eller Jessika Jedemark som både har opererats och kämpat med rehab i ett x antal månader.  Vilken egoist man har varit.. Jag tror inte man förstår riktigt hur det känns förrän man hamnat i samma sits. Både Jessika och Malin är tillbaka och är aktiva inom handbollen igen. Det är dessa tjejer som borde hyllas! Ni hjälper mig att kämpa och jag ska bli precis som er. För mig är ni starka, målmedvetna och idoler!


Kommentarer
Postat av: Malin

Emma det är inget egoistiskt i det tänkandet, men vet bara inte hur förjävligt det är förrens man är i den själv. och dem som inte har varit med om en skada själva tror ju att det är svårt att komma tillbaka. men det går, allt går och du kommer klara det galant! bara du får operationstid sen är det bara att se framåt.

2009-11-10 @ 01:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin