154 - En månad bort från skadetillfället

Ibland slår det runt i mitt huvud. Jag funderar och tänker så mycket att jag knappt vet vem jag är. Är mitt mål att spela en handbollsmatch igen? Jag opererade mig för att få spela handboll igen, men i efterhand hade jag nog gjort det ändå för att kunna utöva andra saker i vardagen med. Men då hade jag inte tränat så pass mycket som jag gör nu. Jag är ung och har flera år framför mig med handboll men ibland så känns det konstigt att jag kämpar för att få spela handboll i 60 minuter. Om exakt 1 månad och 3 dagar ska jag träffa min läkare som opererade korsbandet. Jag börjar närma mig datumet då jag skadade mig för första gången. Det är bara en månad bort. Och jag älskade den matchen, men den i bakhuvudet så behöver jag inte tänka mera. Handboll, handboll, handboll, JÄVLA handboll.. snart är du min. Redan inne på andra veckan på löpschemat!

+ Sara Bergh. Jag ska åka till Skara och träffa den personen som förstår mig mest. Ibland undrar jag om du är jag? Eller om jag är dig? Sjukt. Love.


Kommentarer
Postat av: Carro

Varför ska det vara så sjukt populärt? Alla vill bli det känns det som. Många elitspelare utbildar ju sig till sjukgymnast efter dom lagt av.



Jag sökte till Umeå och kom inte in. Men jag vill helst flytta lite mer söderut :)

2010-07-13 @ 17:15:28
URL: http://caroline-susanne.blogspot.com
Postat av: Sara

Härligt att de går framåt för dig Tjejen..... Måste kännas konstigt att "skadedagen" när är kommen fast att det har gått 1 år sen du gjorde dig illa!? Jag vet bara hur det kändes för mig när års-dagen för min 2:a operation kom, läkaren var hoppfull & jag lika så för allt hade gått hur bra som helst.... Nu äre mer än 1 år sen jag gjorde min 2:a op & måste i värsta fall på återbesök & sedan en ny op..... Skadedagen för 2 år sen kommer inom kort & jag glömmer aldrig den dagen....



ALL LYCKA TILL <3

2010-07-13 @ 21:18:51
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin