38 - Stjärnan

Sandra Larsson aka Stjärnan, vår gamla tränare som vi växte upp ihop med på handbollsplanen. Det var hon som lärde mig hur man har roligt på planen. Några hemmamatcher målade vi svarta streck på kinderna för att se farliga ut och sprayade håret rött. Vi åkte på järnvägens cup där det spöregnade och planerna var totalförstörda. Ett tag såg det ut som om vi spelade fotboll istället för handboll. Sandra spelade själv i damlaget då och hon var den stora idolen som man såg upp till. Jag vill bara tacka för att du tog hand om mig/oss under våra år som C- och B-flick.

Som för några dagar sen när jag bad henne om tjänst och jag sa att hon skulle få något i gengäld. Hon svarade snabbt och bestämt: Du, Emma.. Vi är handbollare och vi tar hand om varandra. Om jag kommer och tränar med er någongång är det bara att växla upp mig gång på gång så är vi kvitt.


Kommentarer
Postat av: E M M A

Ser kul ut! :)

& det låter som en bra tränare.



Svar: tack emma! :D :D

hoppas att du får ett bra 2010! (:

2010-01-01 @ 17:49:07
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin