15 - Matcher och en fråga

Vi (damlaget) vann ikväll bortamatchen mot Kortedala och krigar fortfarande om en plats i divison 2 tills nästa år! Just nu ligger vi på 3:e plats med 5 vinster, 1 oavgjord samt 1 förlust, håll i detta nu tjejer! Extra kul var att Elin puttade in 11 bollar bakom målvakten och blev härmed bästa målskytt för kvällen. Alltså tvåsiffrigt för damen på vänstersex!

Om ca 16 timmar sitter jag i Älvhögsborg, spänd och förväntansfull inför att matchen AHK-Zagreb ska blåsas igång. Äntligen börjar alla saker jag har sett fram emot! Kameran åker med imorgon och jag ska försöka dokumentera dagen så gott som det går.

Statistiken visar att jag har i genomsnitt 20 unika besökare per dag och min fråga lyder:
Vad tycker ni att jag ska ta upp mer i bloggen? (du kan vara anonym).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Beskriv hur ditt knä betedde sig exakt då du fick skadan, hur det kändes dagarna efteråt (glappar det, vrider sig benet eller hur känns det). Fortsätt sedan och fokusera på att uppleva hur det blir bättre, hur du blir starkare och till slut när du är tillbaka och vågar lita på att det håller.

2009-11-21 @ 10:31:26
Postat av: Anders

Hej Emma!



Japp, nu lirar jag fotboll precis som tidigare. Gjorde min första match efter skadan i somras och sedan dess har det rullat på. Ska snart iväg på min andra inomhusträning och lira lite, känner inte av någonting i dagsläget. Men som läkaren sa så ska man nog tänka på att försöka träna muskulaturen kring knät ofta om man vill lira, dessvärre har jag varit dålig på det men det funkar iaf. Men inget jag ska rekommendera, alltid bra att träna upp musklerna =)



Mvh Anders

http://korsbandsskada.bloggagratis.se

2009-11-22 @ 12:37:58
URL: http://korsbandsskada.bloggagratis.se
Postat av: Caroline

Hej! Även fast jag inte känner dig så har vi en sak gemensamt, ett pajjat knä, samma knä till och med :) Jag är opererad och det har gått hela 8 månader sedan jag låg i operationssalen. Rehabtiden är en tuff tid, för det är ju inte där man vill vara egentligen, det är ju på handbollsplanen. Men med vilja så tar man sig tillbaka, jag lovar, och med det i åtanke så kan dom där extra kilona och timmarna i gymmet vara kul. Jag är med för fullt nu på träningarna, men jag känner mig inte matchklar ännu. Snart är jag tillbaka och det är du också. Du verkar ha en härlig vilja så kör på! Lycka till och creds till din fina sida! /Caroline, Piteå.

2009-11-22 @ 22:18:22
URL: http://www.caroline-susanne.blogspot.com
Postat av: Johanna

Vet inte hur jag stötte pa din sida. jag är igen handbollsfan direkt. jag spelar tennis, det är min stora passion. men just nu har jag en korsbandsskada jag med. ska opereras om 3 veckor.

jag tycker din vilja är enorm och det är "kul" at läsa om nagon som gar igenom samma sak.

Försätt kämpa!

//Johanna

2009-11-23 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin