8 - Förbannad? Gå till gymmet

När man är riktigt jävla förbannad älskar jag att gå till gymmet. På något underlig sätt bli man mycket starkare och man tar i som man aldrig gjort förr. Man ska t.ex. köra dips när man är riktigt arg på en person, ni vet när man pressar upp kroppen fritt hängande i en barr? Medan man pressar upp sig själv känns det som att man trycker ner någon annan i marken med full kraft, underbar känsla. Bättre att ta ut känslorna på gymmet en på personen själv i fråga. Just nu är jag super glad eftersom jag blev faster för andra gången idag men jag hoppas att jag är förbannad om ca en timme, för då hänger jag själv där i barren. You're going down!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin