7 - Attityd

Brinner du för handboll och ditt lag? Eller spelar du bara för skojs skull för att hålla konditionen uppe? Jag tror att det är skillnaden på lag i divison 2 och neråt i damhandboll. Några satsar, andra gör det inte. På vilket sätt man än gör det gäller det att göra det helhjärtat. Det är det jag tror på! Vilja, attityd och att kämpa för laget i 60 min är det viktigaste på en handbollsplan. Annars kan man lika gärna börja med pinpong.

Förra året spelade jag och laget en drömmatch. Fast en taskig uppvärmning var vi med från start och vi stod upp för varandra. Den energi som laget utstrålade var magisk och jag har aldrig sett så många glada ansikten förrut. Det var något som hände, det tände till och jag kommer aldrig glömma den känslan. Från och med att jag kommer tillbaka till planen igen ska jag och Elin påminna varandra om matchen mot Cyrus och då ska vi tända till igen, tillsammans. Jag är laddad mer än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin