3 - Mål

En positiv sak ska skrivas ner varje dag i min lilla träningsdagbok. Det handlar mycket om det mentala och jag tror jag kommer uppskatta dagen mera om jag gör detta. Den positiva saken måste inte handla om träning utan det kan vara saker som händer i vardagen. Jag sätter upp små mål för mig själv som jag kommer ta med mig till planen när jag är skadefri. Jag hade ett mål innan den senaste matchen jag spelade och det var att gå fram till Jimmi direkt efter matchen och bara visa min tacksamhet. Tyvärr uppfyllde jag inte det målet eftersom jag skadade mig.

Mina mål hittills inom handbollen:
- Att gå fram till Jimmi och visa min tacksamhet efter min första spelade match, skadefri.
- Att alltid gå fram till en spelare som har skadat sig, varken om det är i mitt egna lag eller i motståndarnas.
- Sluta att vara onödigt-negativ, man ska vända det till det motsatta och tro på laget istället.

Positiva grejer idag:
- Jag fick en kram av Sandra Preissler och Caroline Gedda.
- Jag har bokat mitt första spinningpass på väldigt, väldigt länge.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är sant det du skriver, att man ska fokusera på det positiva osv.

& det ser grymt kul & härligt ut på bilderna... :)

KRAM!

2009-11-08 @ 20:49:31
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin