141 - JAG SKA FÅ LÖPA PÅ TORSDAG

Lotte (sjukgymnast): Då ska vi se här.. förra gången sprang du 5 minuter i tjockmattan, då kör vi på 6-7 minuter idag.

En stund senare...

Lotte: Hur länge har du kvar?
Jag: 1 minut

Lotte kommer igen och jag rullar tillbaka mattan...

Lotte: Blev det 6 eller 7 minuter?
Jag: Det du..!!
Lotte: Emma, vad har du NU gjort?
Jag: 10 minuter.
Lotte: Haha! Löpbandet på torsdag då!

BEHÖVER JAG SKRIVA MERA? Lättnad, en STOR lättnad. Jag kommer att få håll och jag kommer att svettas. OCH jag bryr mig inte, för jag ska få springa. SPRINGA! Svullnaden har dött och nu finns det inget som kan stoppa mig, och nu kommer tårarna också. Jag kan bara tänka mig hur det kommer att bli när jag ska få spela match. JAG SKA GLÄNSA MEST med mina tårar, haha.


Kommentarer
Postat av: emelie

heja emma!!! fan vad bra!!! då är så jäkla värd det och jag blir så glad att du äntligen får börja springa!! :)



idag sprang jag 3 km och är helt lycklig för vår rehabtränare i laget hade pratat med min sjukgymnast som hade sagt att jag skulle få börja vara med och träna med laget efter sommaruppehållet! alltså jag är sååå glad! jag stod inte still en sekund nere på lagets träning idag!! :)



i sånna här stunder är allt slit så värt det!!! VI ÄR BÄST!

2010-06-14 @ 21:15:23
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: emelie

fullkomlig lycka!!! hahaha dampa på du baraa!!! I KNOW THE FEEEEELING!!!!



spela och spela. inte match direkt men träna med laget! passningsövningar!!! FOTBOLLSSKOOOOOR!!! SKJUTAAA!!!



åhhhh jag hoppas så innerligt att mitt lag vinner serien så vi får kvala upp till div 1 i höst!! då kanske jag kan vara med!!!!!!!!!! annars slutar vår serie i slutet av september så det blir fasen svårt att hinna med att spela några matcher (fast i hemlighet är mitt mål 1 eller 2 inhopp)... men kvalet är i oktober och då finns det ju en chans!!

2010-06-14 @ 21:23:10
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: Sara

Hej Emma!



Grattis till ett av dina MÅL......!!!! Hoppas nu att du lyckas på löpbandet =) ALL LYCKA TILL DIG!!!!



KRAM

2010-06-14 @ 22:02:21
URL: http://ssssaaaarrrraaaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag fick jogga första gången i matta den här veckan - och det var lycka! 3 minuter med avbrott



Jättebra blogg!

2010-07-09 @ 15:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin