156 - 6 månaders test?

Charlie (min sjukgymnast): 6 månaders test idag?
Jag: HA!?
Charlie: Jag ska bara läsa i dina papper lite först och se vad Lotte har skrivit.
.....
Charlie: Du har ju haft mycket problem med rehaben, så det får vänta.

Jag blev jättenervös igår. Jag skakade lite lätt. Ett test nu? Men det är till för att kolla hur man ligger till i sin rehab efter 6 månader. Och vissa kommer tillbaka efter 6 månader också. Jag har en dålig rumpmuskel tycker Charlie så jag fick göra en övning med hjälp av en pilatesboll igår och idag kan jag inte gå, haha.

Imorgon ska jag träffa han igen och då ska vi ha ett litet "möte", där vi ska se vem jag ska få som sjukgymnast härnäst (eftersom han också går på semester nu), och även lite om det kommande testet. Jag hade ont i knäet förrut idag men tog mig till löpbandet ändå. Det känns alltid bättre efter löpning konstigt nog och idag fick jag kommentaren på gymmet: "Vad lätta och fina steg du tar mot förrut". Det gjorde min dag. Jag är tjejen som tar lätta och fina steg. Det kan jag vänja mig vid hur enkelt som helst.


Kommentarer
Postat av: emelie

hehe, förstår att du blev nervös! jag har typ prestationsångest över mitt test och det kommer jag ju inte göra förrän om tidigast 1 månad. :)



vad var det för övning du gjorde med pilatesbollen? jag får ganska ofta träningsvärk i rumpan nu för tiden. :)



och när det gäller mitt lår så är det lite olika med omkretsen. högt upp på låret är det ingen skillnad men lite längre ner är det runt 0,5-1cm. den där sista cm verkar svår att träna bort. :)

2010-07-21 @ 23:03:09
URL: http://whirl.se/korsband
Postat av: lina

sv. jo han har jag lust att döda jag med! ;) läste att du skadade dig på havets cup, kronbergshallen som är hemmaplan för mig. lite lustigt ;)

2010-08-05 @ 18:42:34
URL: http://linatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin