151 - Coopertest

Jag testade att springa lika långt som ett coopertest idag. Det var min första "långlöpning" efter operationen, så jag var lite nervös. 2,8 km senare stod tiden på 15 min och 45 sek efter en stabil och säker joggingtur.

Inte som förr, men jag är imponerad över mig själv. Det var en hyfsad tid. Imorgon blir det SportRehab hos en ny sjukgymnast vid namn Charlie eftersom Lotte har gått på semester. Då får man se vad han har att säga om att jag har börjat springa ute, hehe. Men det lär bli toppen!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vet du, varje gång jag springer Cooper så tänker jag på den gången du o jag kom in först på Coopertestet i borås o hade bästa tiderna. o vi var skitbesvikna o tyckte att vi hade hur dåliga tider som helst! Ialf, varje gång så låtsas jag också att du jagar mig, för jag blev så jäkla sur när du sprang om mig i Borås. Du är en så stor inspiration emma, keep it up, jag hejar på dig! o du, när du är helt hel igen o har tränat upp kondisen igen, så tycker jag att vi tar en riktigt coopertest o pressar varandra till personliga rekord :) <3

2010-07-07 @ 18:58:30
URL: http://theresestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin