60 - Förberedelser

Klockan är nu 06:16 och jag har precis genomgått min sista dubbeldusch. Det är nämligen så att kvällen och morgonen före operation ska man duscha med ett bakteriedödande medel för att minska risken för sårinfektion. Och vet ni vad? Jag har aldrig känt mig renare, torrare och så här luktfri! Ingen bodylotion, balsam eller parfym får användas och jag kan inte känna mig mer neutral.

När klockan ringde för en timme sen trodde jag att jag hade glömt av att stänga av alarmet och trodde att det var helg. Mitt i det halva sovläget slog det till längst bak i bakhuvudet om att det var dags för operation. Just nu sitter jag här döhungrig och törstig, eftersom man inte får äta någon mat efter 24:00 kvällen innan och inte dricka 2 timmar innan den tid man har kallats in. Om en halvtimme ungefär börjar jag promenera mot lasarettet och 300:- senare och en uppvisning av min legitimation är jag redo för operation.

Jimmi Larsen, Sandra Johansson, Isabella Johansson, Matilda Tagesson Johansson, Elin Vikström, Inga-maj Johansson, Elin Olausson, Allan Johansson, My Johansson, Monica Larsen, Antonia Lagerin. Utan er inget jag.



Kommentarer
Postat av: Louise =)

Lycka till så mycket. Jag tänker på dig!

2010-01-25 @ 07:52:11
URL: http://lohii.blogg.se/
Postat av: jp

jag håller alla tummar och tror på dig, det kommer gå bra. ta hand om dig emma!

2010-01-25 @ 13:52:55
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin