67 - Jag var på handbollsplanen idag

Då var snart en vecka avklarad med mig själv. Jag har tittat på 20 avnistt av Sex And The City och på mindre än två dagar har jag tittat igenom 8 avnsitt av serien True Blood. Jag vet att Oprah Winfrey startar prick kl. 13.15 varje vardag och från och med denna veckan hatar jag det. Sen direkt efter startar Extreme home makeover och varje gång jag ska gå och lägga mig runt 00:30 finns det inget bra på tv så jag kollar på Otämjt & Oklippt på Animal Planet. Igår slogs det med kängurus. Är inte detta sorgligt, haha? Jag har blivit en tv-nörd.

Okej, så här det. Jag längtar till skolan och att få gå till gymmet. Jag är så oerhört tacksam att jag har träffat Jimmi några utav det här dagarna + att vi snackat i telefon minst 2 ggr varje dag. Sen så har jag märkt att människor som jag knappt inte umgås med har dragit iväg ett sms eller skickat en hälsning via mail. Det har betytt guld. Ni som känner mig vet att jag blir rastlös lätt och idag orkade jag inte en sekund till i sängen, var nästan rädd för liggsår där ett tag. Jag reste mig upp ur sängen och tog tag i en dammsugare.. Jag gick runt med en krycka och städade hela mitt rum och jag blev grymt svettig. Det var skönt att få en känsla av att jag var på handbollsplanen igen. Hög musik, svettig, lite smått arg och helt slut efteråt. Nu ska jag lägga mig ner och lyssna på låten som slår andra låtar, Iris av Goo Goo Dolls.



Kommentarer
Postat av: Rita

Sex and the city är så sjuukt bra!

Fin blogg du har, hade inte fattat att du bloggade här, så det var bra att du skrev det på eimj.blogg.se ;)

Du verkar satsa mycket på handboll, är inte så insatt i sporten men ska bli kul att läsa om det på din blogg! Kram <3

2010-01-30 @ 20:20:44
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin