55 - This is me

Igår var det dags att hoppa på pendeln för andra gången mot SportRehab i Göteborg. Pendeln stoppar var femte minut så det är alltid lika segt att åka med den. Väl nere i Göteborg var det isande kallt och jag vandrade mot min nya sjukgymnast. Det var upp till bevis att se ifall om hon var duktig. Jag började med att värma upp på cykel i 10 minuter och hon sa att det var länge sen hon hade en patient med så pass bra benmuskulatur som mig. Hon berättade att de flesta brukar tappa muskler medans man har en skada men hon såg att jag verkligen har jobbat skitbra med musklerna kring knäet och låret. Senare låg jag på matta och gjorde olika lyft med benet och knäet, annorlunda med igår var att hon spände på en vikt på 2 kg runt varje fotled. Då fick jag kämpa! 

När jag var på väg ut från rehabcentrumet kom Lotte efter mig och gav mig en välbehövlig kram, en klapp på kinden och hon sa: Du kommer klara det här.



Kommentarer
Postat av: jp

jag blir så glad av alla människor som stöttar dig! jag blir även så glad av att läsa/se dig kämpa!! :) sagt de ett flertal gånger, men de är likadant varje gång man går in och läser. du är grymmmm emma!

2010-01-20 @ 15:51:09
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/
Postat av: jp

Sv: Jo, nu är snön liiite ivägen tycker jag. Jag säger bara som det är, och det är väl tur att de ibland är snällt!? :) Blir bara glad av att göra andra glada!

2010-01-20 @ 21:53:42
URL: http://jagvagrarljuga.blogg.se/
Postat av: E M M A

Söt bild! har du blivit brunett? :))

2010-01-23 @ 16:18:42
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin